Андрій Тимчишин-Валевський ([info]mcstrick) wrote,
@ 2008-07-03 14:33:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Current music:Feist - Let It Die

...

Проблема будь-якої гуманітарної галузі полягає в тому, що в них працює багато людей, які вважають себе професіоналами. Особливо це видно в рекламі. Залізеш на уадмеру або на рекламастер і кожен другий - геній креативу, маркетингової стратегії та визначний творчий критик. Сидять дрочери, клєпають сірі одноманітні проекти або стандартно освоюють бюджети. Час від часу ліплять на свої творіння лейбу "супер-креатив, мега-прорив" і отримують за це якісь там тарілочки та іншу металокераміку. Вони щасливі, інвестори щасливі, а кількість гавна в культурному просторі країни росте зі швидкістю кролика під амфетамінами. А роблять то вони це все для себе. А не для того, щоб люди навколо кайф від їх роботи отримували. Тому, напевне, і мудрагеликів так багато - коли багато калу, то з'являються і його знавці.

Тотальна "ярмарка тщєславія". А коли таким стане все навколо - тоді й буде "кінець світу".



(30 comments) - (Post a new comment)


[info]reznichenko_d
2008-07-03 11:42 am UTC (link)
Рожевому довіряй - плям більше не май! :)

(Reply to this) (Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 11:48 am UTC (link)
Рожевим пітерським ластівкам?)))

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]reznichenko_d
2008-07-03 12:00 pm UTC (link)
Ванішу!!
Ти шо, тєлєк на дивисся?
Там такі тьотки завалюють до якоїсь домогосподарки задрюченної, і одразу її шмотки поливають цим рожевим "Ванішом".
Рожевому треба довіряти. Така от фінальна думка.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 12:01 pm UTC (link)
Це жахливо)

(Reply to this) (Parent)

Все гавно кроме мочи
[info]frankpapasample
2008-07-03 11:51 am UTC (link)
Реламісти в абсолютній свої більшості моральні підараси з завищеною самооцінкою. Науково доведений факт.

(Reply to this) (Thread)

Re: Все гавно кроме мочи
[info]mcstrick
2008-07-03 11:55 am UTC (link)
Бо для абсолютної більшості рекламістів головне бабло. А естетська сторона залишається в сраці. Тому у нас і не знімають такого наприклад:

(Reply to this) (Parent)

Re: Все гавно кроме мочи
[info]rajah_t_t
2008-07-03 11:56 am UTC (link)
))))) абсолютно +1

хоча я десь певною мірою теж типу рекламіст (seo, e-marketing) але повністю розділяю цю думку
таке суспільство, нічого не поробиш

(Reply to this) (Parent)


[info]netoj
2008-07-03 12:04 pm UTC (link)
взагалом погоджуюсь
але ж тут є ще інща проблема - як наприклад насправді гарну ідею продати замовникам? вони теж бояться оригінальних ідей і рішень
і виходить що і замовники і рекламісти - задоволені і при баблі без особливих творчих напрягів - ну їх мало хвилює ось це продукування лайна

(Reply to this) (Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 12:07 pm UTC (link)
Це замкнуте коло. Клієнта потрібно виховувати. І на готових дієвих прикладах показувати те, що для нього теж можна зробити яскраві речі. Ось тільки у нас дуже бояться сказати своє "фе" тому, хто башляє. А то раптом доведеться шукати нове джерело фінансування.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]netoj
2008-07-03 12:14 pm UTC (link)
треба провести акцію серед рекламістів -
очисть свою карму - продукуй красу)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 12:15 pm UTC (link)
Хм) Хороша ідея)

(Reply to this) (Parent)


[info]skovalyov
2008-07-03 12:13 pm UTC (link)
Становись программистом! :)

(Reply to this) (Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 12:15 pm UTC (link)
Та куди мені)) Я математику списував завжди)

(Reply to this) (Parent)


[info]gorshkoff
2008-07-03 12:15 pm UTC (link)
это какая-то ситуация даже приукрашенная, у меня огромное количество знакомых "рекламистов", которые даже тарелочки не получают, единственное что освоили - это как откаты мутить)

(Reply to this) (Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 12:16 pm UTC (link)
Ну я про тарілочки умовно)) А відкати - то суть маркетингу))

(Reply to this) (Parent)


[info]helenvictory
2008-07-03 12:36 pm UTC (link)
а таки да......
моя подруга вчера только жаловалась...что работает в финансовой компании в которой проблемы с финансами...так они дураки отказались от последнего ситилайта который находится рядом с офисом и показывает направление где находится компания....и уволили несколько своих работников...вместо того чтобы сократить сотрудничество з пиар агентством которое нифига вообще для них не делает и получает за это в 10 раз больше чем з.п одного сотрудника который занимается реально всем продвижением компании........
а все из-за того что контракт подписан...и расторгать его нельзя.......а подписан из-за нехилого отката......и только.......=\ и где справедливость?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]bredogon
2008-07-03 12:44 pm UTC (link)
ничто не делается просто так
ктото в чемто комуто интересен

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 01:05 pm UTC (link)
Бабло побєдіт зло)

(Reply to this) (Parent)


[info]helenvictory
2008-07-03 01:11 pm UTC (link)
ну так все ж понятно кто кому =) и суммы энного количества тысяч у.е. агентство каждый месяц отдает отдну кому-то из топ менеджеров...=) никто ничего не делает и никто никого не увольняет за это..=) потому что всем удобно =)

(Reply to this) (Parent)


[info]sokkolova
2008-07-03 12:29 pm UTC (link)
Ні фіга не згодна щодо тотальності. Є креатори які реально ловлять кайф від своєї роботи, реально придумують кльові концепти і на виході представляють реально якісний продукт, на який приємно дивитися.

(Reply to this) (Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 01:01 pm UTC (link)
Ну я ж не кажу про всіх) Звісно, що є. Я ж чому і написав, що коли всі перетворяться на "конвеєр" - то це і буде Армагеддон)

(Reply to this) (Parent)


[info]helenvictory
2008-07-03 12:31 pm UTC (link)
ну я рекламіст.....
і цілком усвідомлюю що тут справа навіть не у тому генія я чи ні........ (а я таки не геній...і далеко не генії виграють ті тарілочки...) а у тому щоб клієнту здалось що ідея ДІЄВА...а це не синонім слова "цікава".......

цільова аудиторія у вигляді домогосподарок таки кидається на "рожевому довіряй - плям більше не май" і йде купує той ваніш у тридорога........ про це свідчить зростання продажів....цифри...факти...гроші...єдине ще може виховати клієнта!

і ніякий геній не доведе клієнту що його креативна ідея де з пральної машини вилазить чудовисько з ванішом і каже страшним голосом що якщо ти не будеш використовувати ваніш то я з"їм не лише твою оксамитову спідницю а і тебе...а потім домогосподарка прокидається у холодному поту і біжить купувати ваніш........ніякий геній не умовить клієнта затвердити такий ролик..... навіть якщо його подарують йому у 3д якості мало не задарма.....................

(сюжет вигадувала на ходу для прикладу і він ні на що не претендує=)

(Reply to this) (Thread)


[info]binghi
2008-07-03 12:55 pm UTC (link)
роліки ваніш кліпають не у нас.
це адаптації - німецьких, російських і навіть угорських.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 01:06 pm UTC (link)
+1

(Reply to this) (Parent)


[info]mcstrick
2008-07-03 01:04 pm UTC (link)
Клієнту здалось? Та клієнт повинен просто підписувати папери і все. Якщо хтось наймає рекламну агенцію, то робить це тому, що вони професіонали та експерти своєї справи. Однак ці "експерти", як правило, думають тільки про те, щоб під клієнта лягти і витягнути з нього бабло, а не про те, щоб створити хоч щось якісне.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]helenvictory
2008-07-03 01:23 pm UTC (link)
якщо ти не працюєш у рекламному агентстві то спробуй...і все зрозумієш...
а якщо працюєш...то мав би все розуміти і так.......=\
в Україні (як і в росії) усе робиться через одне місце........агентства ще і доплачують (у вигляді відкатів) щоб їхніми креативними послугами скористались =) куди там клієнту підписувати папери та вибирати хто кращу ідею запропонує.........він вибирає того хто більше йому грошей відмиє.....=) (так звані тендери)..або зарубає увесь креатив і залишить те що на його думку спрацює......
у всякому випадку я кажу про тих хто траплявся мені......найяскравіший приклад з моєї практики - лайф......подивись на їхню "креативну" рекламу...думаєш ніхто нічого кращого вигадати не може? фігня! бо там на рівні менеджерів середнього рівня рубається весь креатив і примушують робити усе по тупому і нікому нецікавому шаблону!......=\

взагалі......сорі за такі емоції.......просто ти мене зачепив темою.........я саме звільнилась і думаю чи варто йти далі працюваи копірайтером..........і скоріше за все таки заб"ю на все......бо набридо нерви псувати через гроші.........

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]mcstrick
2008-07-03 01:26 pm UTC (link)
Я в рекламному бізнесі вже купу років. І ситуацію знаю просто чудово. І впевнений, що все можна змінити.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]helenvictory
2008-07-03 03:44 pm UTC (link)
тоді удачі нам...............=)

(Reply to this) (Parent)


[info]lillit_
2008-07-03 02:03 pm UTC (link)
Андрей! Прошу прощения что ща напишу тебе инфу "ни к селу, ни к городу", но мы с Натой договорились, что она мне пришлёт шузики поездом, через проводника в Мск. Отпрвка в пятницу.
До этого момента мне необходимо переслать ей деньги.
Я написала ей номер моего мобильного, для того, чтобы она выслала свои ФИО для пересылки денег. И вот второй день жду.
Может ты мне поможешь в этом нелёгком деле?!
моё мыло lilek1180@rambler.ru

(Reply to this)


[info]b0ris
2008-07-04 02:46 am UTC (link)
кінець світу давно настав

(Reply to this)


(30 comments) - (Post a new comment)

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…